יום ראשון, 10 במרץ 2024

כלכלת המשפחה בעולם השלישי - ההיבט התרבותי

 


 כיועץ לכלכלת המשפחה, שגם טייל במדינות עולם שלישי, התעניינתי באופן שבו מנהלים המקומיים את כלכלת המשפחה שלהם. 

ברור לגמרי שאופן ניהול כלכלת המשפחה במדינות אלה שונה מהאופן בו מנהלות משפחות במדינות מפותחות את כלכלת.

בנוסף, יש גם הבדלים בהתנהלות במדינות עולם  שלישי שונות כפועל יוצא של התרבות המקומית. 

את המסקנות וההתנסויות שלי ביטאתי בפוסטים בבלוג זה ובהרצאות. 

ההרצאות שלי במוטקה לגילאי 50 פלוס הועלו ל-VOD של האתר.

אני מצרף קישורים לשתי ההרצאות שלי.

חלק א' - בהוטן ואתיופיה 

חלק ב' - אינדונזיה ומדגסקר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התנהלות כלכלית בזוגיות בפרק ב': חלק 1 - סוגיות כלכליות וסוגיות אחרות

מניסיוני האישי, כמי שמחפש בת זוג לפרק ב' אני יודע, שזוגיות בפרק ב' היא יותר מורכבת מזוגיות בגיל צעיר.  בגיל צעיר אנחנו יותר נאיבים ...