יום חמישי, 27 בפברואר 2014

איך לקנות במרכול - פרק ב

בפרק הראשון שנקרא: איך לקנות במרכול? סיפרתי כיצד זיהינו שופט בבית משפט (בתפקיד קונה) ואנוכי כיצד שופרסל שלי בקריית היובל בירושלים, נוהג לציין מבצעים על מדפי המוצרים, אבל לא בקופה. 

סיפרנו גם כיצד אני ובאופן בלתי תלוי, המינהל הקהילתי, זיהינו את היוקר המופרז של מחיריו. 

בפקר השני אספר לכם על העיתון המקומי קול קטמון היובל. העיתון ערך השוואת מחירים בין מרכולי קריית היובל. מי שהעיתון בהישג ידו מוזמן לקרוא.

הוא קנה סל מוצרים זהה ואופייני למשפחות בשלושה מרכולים.
השורה התחתונה:
זול ובגדול: 305.50 ש"ח
קואופ שופ: 343.35 ש"ח
שופרסל שלי: 405.31 ש"ח

 בהנחה שמדובר בקנייה שבועית, משפחה שקונה בשופרסל שלי בזבזה כ 400 ש"ח בחודש, שלא לצורך. 

מי שלא יודע מה לעשות ב 400 ש"ח לחודש ש"תרם" לשופרסל, מוזמן לייעוץ בכלכלת המשפחה, על מנת שאציע לו כמה חלופות אחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התנהלות כלכלית בזוגיות בפרק ב': חלק 1 - סוגיות כלכליות וסוגיות אחרות

מניסיוני האישי, כמי שמחפש בת זוג לפרק ב' אני יודע, שזוגיות בפרק ב' היא יותר מורכבת מזוגיות בגיל צעיר.  בגיל צעיר אנחנו יותר נאיבים ...