יום רביעי, 21 בינואר 2015

להתנהל בעולם מורכב המשתנה כל הזמן

מקור התמונה: ויקיפדיה  ,Joi Ito

העולם הולך ונעשה מורכב יותר ויותר. קצב השינויים בו הולך וגדל. איך מתמודדים עם מצב זה?

זהו אחד האתגרים שלפניו עומדים לקוחותיי בכלכלת המשפחה והזכרתי אותו בכמה פוסטים שלי.

זהו גם אחד מהאתגרים שעומדים בני ארגונים להם אני מייעץ בטכנולוגיית המידע. רבים מהפוסטים בבלוג שלי הנקרא: SOA Filling The Gaps עוסקים במצב זה. 

הפעם לשם שינוי אציג לכם מה אומר על זה Joi Ito.   

קראו את המאמר:

אם אתם מעדיפים לצפות בהרצאה שלו ב-TED אתם מוזמנים ללחוץ על הקישור כאן.


דוגמאות לפוסטים שלי על גידול במורכבות






דוגמאות לפוסטים שלי על קצב שינויים הולך וגדל




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התנהלות כלכלית בזוגיות בפרק ב': חלק 1 - סוגיות כלכליות וסוגיות אחרות

מניסיוני האישי, כמי שמחפש בת זוג לפרק ב' אני יודע, שזוגיות בפרק ב' היא יותר מורכבת מזוגיות בגיל צעיר.  בגיל צעיר אנחנו יותר נאיבים ...