יום רביעי, 4 במאי 2016

ניצולי השואה: ההיבט האנושי וההיבט הכלכלי

מפת השואה: איזורי השליטה הנאצית ונתיבי התעבורה אל מחנות ההשמדה במלחמת העולם השנייה
מוקר התמונה: ויקיפדיה 

מחר יום השואה. בשואה איבדה אימי ז"ל את כל משפחתה. הפוסט הוא לזכרם של דודותיי, דודיי ובני ובנות דודי שמעולם לא היכרתי משום שנספו לפני שנולדתי.

בהיבט הכלכלי, מרבית ניצולי השואה איבדו את כל רכושם. זה בודאי לא קל להתחיל מהתחלה מבחינה כלכלית, אבל בהקשר של השואה, זו לא הייתה הבעיה העיקרית של הניצולים.

בעיות חמורות יותר היו אובדן בני משפחה ואנשים קרובים אחרים שנרצחו, סבל ומכאוב שעברו במשך תקופת השואה ואולי איבוד האמונה בזה שיש משהו יציב בעולם, שאפשר לסמוך עליו.

בהיבט האנושי, ראוי שנתייחס בכבוד ובחמלה (אם צריך חמלה) לאנשים האלה, שעברו דברים שרובנו לא עברנו ואיננו יכולים אפילו להבין את גודל הזוועה.

בהיבט הכלכלי, צריך לתת להם את כל מה שמגיע להם. הצעירים שבהם כבר מעל לגיל 70. אי אפשר לא לתת להם את מה שמגיע להם ולתקן את העוול בעוד 20 שנה.

המציאות היא מעורבת. מצד אחד נתקלים בגורמים שלטוניים ובאנשים הפוגעים בהם. 


מצד שני נתקלים בארגונים ובהרבה אנשים פרטיים שמסייעים להם,  לפעמים ללא כל תמורה.

עם הרקע האישי שלי, אני מנסה להיות בצד שמסייע להם ללא תמורה. כל ניצול שואה שפונה אלי מקבל ייעוץ בכלכלת המשפחה ללא תשלום כלשהו. אפשר לפנות אלי בטלפון: 054-4480616. דוא"ל: avi.rosenthal@gmail.com.

לפני שנה פרסמתי פוסט, שעדיין אקטואלי, בו ניסיתי לרכז קישורים ומידע על הזכויות המגיעות לניצולי שואה. לקריאת הפוסט לחצו: זכויות ניצולי שואה




  


תגובה 1:

  1. אתה בכל סוג של קשיים כלכליים? האם אתה צריך הלוואה כדי לנקות את החובות? האם אתה הולך להגדיל את הכספים שלך? אתה איש עסקים שרוצה להרחיב את החברה שלו. אתה מתבקש בזאת ליצור קשר עם הגיבור האמיתי, אמון ההלוואות יעיל ההלוואות החברה אשראי. למדתי הן את האנשים והן את הממשלה על היעילות הגבוהה שלנו.

    השירותים כוללים:
    * הלוואות אישיות (מאובטח ולא מאובטח)
    * עסקים הלוואות (מאובטח ו Unsecured)
    * שיפוץ ביתי
    * ממציא הלוואות
    * אוטומטי הלוואות
    * הלוואות החווה
    וכו. ..

    אנא חזור אלינו אם אתה מעוניין, דרך (gkfinance01@gmail.com)

    בכנות,
    דניאל
    Gkfinance01@gmail.com

    3% הלוואה ההצעה

    השבמחק

הטיה קוגניטיבית: הטיית החוכמה לאחר מעשה

  כמו פוסטים קודמים גם פוסט זה עוסק בהטייה קוגניטיבית המפורטת בספרו של פרופ' דניאל כהנמן   ז"ל  "לחשוב מהר לחשוב לאט" , ג...