יום חמישי, 30 במרץ 2017

לחסוך בהוצאות: טעות או החלטה נכונה?

בלא מעט מקרים זה נכון לשלם פחות ולחסוך בהוצאות. יש גם מקרים אחרים. באותם המקרים דווקא לשלם פחות יותר יקר.

בעבר כבר פרסמתי פוסטי אורח באתרים אחרים. הפעם פרסמתי פוסט אורח באתר של חברת EZsave
הפוסט שלי עוסק בשאלה מתי זו טעות לשלם מחיר נמוך או לקבל מוצר בחינם?. אתם מוזמנים לקרוא את הפוסט: הטעות השלישית של הצרכנים: לשלם פחות מדי.

המוצר של חברת Ezsave: חיסכון בחשבונות
המוצר של EZsave שייך למקרה בו כדאי לשלם פחות ולחסוך בהוצאות: אתם משלמים פחות על אותו מוצר או אותו שירות.

חברת EZsave פיתחה אפליקציית טלפון חכם באמצעותה אתם יכולים להוזיל הוצאות על חשבונות שונים, כגון: חשבונות טלוויזיה.

האופן בו זה עובד:

1. מזינים לאפליקציה את סוג החשבון והמחיר שמשלמים.

2. מצלמים מספר חשבונות ומצרפים אותם. 

3. החברה בוחנת את הנתונים ומנהלת מו"מ עם ספק השירותים במטרה להוזיל את התשלום. 
לחברה יש נתונים ביחס למחירים בשוק אותם האפליקציה מנתחת. החברה גם יודעת למי בתוך החברה המספקת שירותים כדאי לפנות. ברוב המקרים מחלקת שימור לקוחות או נטישת לקוחות היא כתובת טובה יותר מאשר נציגי המכירות או נותני השירות.

4. הלקוח משלם פחות.

5. החברה גובה אחוז מסוים מהחיסכון.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שירות לקוחות ב-Chat: כיצד הוא קשור לנהיגה מהירה מדי בכביש?

  בדיחה ישנה עוסקת בנהגים הנוסעים מהר מדי על הכביש. הם רוצים להגיע מהר אבל לא איכפת להם לאן יגיעו. רמז עבה: לבית חולים או לבית עלמין.  יש די...