יום ראשון, 24 במרץ 2013

חג הפסח מעבדות כלכלית - לחירות כלכלית


מקור התמונה: ויקיפדיה

מה זו חירות כלכלית?
עבור אדם אחד זו היכולת לקנות דברים שהוא אוהב.
אחר חושב שזו האפשרות לסוע לחופשות וטיולים בארץ ובחו"ל. שלישית עשויה להגדיר זאת כלגור בדירה משלה.
בשביל רביעי זו היכולת לרכוש מספיק מזון למשפחתו.
חמישי מגדיר זאת כמצב ללא אוברדרפט או ללא טלפונים ממנהל הבנק.
עבור שישי חירות כלכלית היא צבירה מספיקה של פנסיה.
מישהו אחר יכול להגדיר זאת כאפשרות לחיות מהכנסה פסיבית ללא צורך לעבוד.

עבורי חירות כלכלית היא האפשרות לעבוד בעבודות, שיש לי סיפוק מהן ואני עוזר בהן לאנשים אחרים, ללא אילוץ של גובה ההכנסה, שאני מקבל. 
כאלה הם הייעוצים למשפחות שאני נותן בכלכלת המשפחה. כאלה הן הסדנאות בכלכלת המשפחה לארגונים ובמסגרות אחרות. כאלה הן ההרצאות שאני מעביר בנושא. 

גם ללמד ברידג' (אני מלמד כרגע ילדים מחוננים ומחפש ללמד גם מבוגרים) זו פעילות, שבחרתי בה ומתאימה להגדרה.

גם עבודות הכתיבה שלי ללא תמורה כספית מתאימות להגדרה.

אני כבר נהנה מחירות כלכלית ומה איתכם? 
אם טרם השגתם, חופש כלכלי ומעוניינים בכך, אשמח לעזור לכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התנהלות כלכלית בזוגיות בפרק ב': חלק 1 - סוגיות כלכליות וסוגיות אחרות

מניסיוני האישי, כמי שמחפש בת זוג לפרק ב' אני יודע, שזוגיות בפרק ב' היא יותר מורכבת מזוגיות בגיל צעיר.  בגיל צעיר אנחנו יותר נאיבים ...