יום חמישי, 13 ביוני 2019

מדיניות הפרסום של תגובות בבלוג

מדי פעם מתלונן מישהו שלא פרסמתי את התגובה שלו לפוסט בבלוג זה. יש לי מדיניות ברורה ביחס לפרסום תגובות לבלוג זה ולבלוגים אחרים שאני כותב. בפוסט זה אציג אותה.


הפוסטים בבלוגים שלי מפורסמים בפלטפורמת בלוגים Blogspot שנרכשה על ידי חברת Google. 

הפלטפורמה מאפשרת לי לקבל החלטות לגבי תגובות (Coments). לגבי כל תגובה אני יכול לבחור באחת משלוש אפשרויות:

1. לפרסם את התגובה.

2. לא לפרסם את התגובה.

3. להחליט שהתגובה היא Spam ולדווח על כך.

תגובות שאני מפרסם

אני מפרסם כל תגובה עניינית העוסקת בנושא הפוסט. לא חייבים להסכים לדעתי. אפשר להגיע דעה שונה. אפשר להגיד שאני טועה. 
לידיעתכם אני לא חסין מטעויות: לפעמים אני טועה. 

אני חושב שדעות שונות מדעתי רק עוזרות למשוך קוראים לבלוג. אני חושב שהן מעשירות את עולם התוכן של הבלוג. 

גם אם מישהו אומר באופן בוטה ופומבי שטעיתי אני מפרסם את התגובה שלו בלי לעדן אותה.

איני מחנך לנימוסים והליכות והאופן שמביעים דעה שונה מדעתי נבחר על ידי המגיב. אפשר להגיב שדעתו שונה ולהסביר אותה. אפשר גם להגיד שאני טועה.

יש מצבים בהם אני לא טועה ותגובה חריפה בה נטען באופן בוטה שאני טועה, בצירוף הסבר לא נכון, רק מחזקת את הטיעונים שלי.
יש מצבים ששתי הדעות לגיטימיות ויש מצבים בהם אני טועה.

הכי נוח לי שיגיבו בפרטי על טעויות קשות שלי. תגובה המסבירה בנימוס מדוע טעיתי אינה קשה לי. תגובה בוטה וחריפה מאוד לא נוחה לי אבל אני הרווחתי אותה ביושר כי אני זה שפרסמתי משהו מוטעה.

תגובות שאני לא מפרסם

אני לא מפרסם תגובות לא ענייניות. כשמישהו מגיב תגובה שאינה קשורה לפוסט איני מפרסם אותה.

דוגמה בפוסט שלי באנגלית על מחשבים ומערכות מידע הגיב פלשתינאי תגובה שישראל מדכאת את הפלשתינים. מחקתי את התגובה. לו התגובה הייתה לפוסט בבלוג פוליטי, שמעולם לא כתבתי, אין ספק שהייתי מפרסם אותה. הפרסום הוא ללא קשר לדעתי על דעתו.

תגובות שאני מדווח כ-SPAM

תגובות מסחריות המנסות למכור מוצרים או שרותים שאין בינם לבין עולם התוכן של הפוסט דבר. 

מתי וכיצד צריך לפנות אלי כשאיני מפרסם תגובה עניינית?

כפי שהבנתם מתיאור המדיניות משהו השתבש. הכי טוב לחכות כמה שעות ולפנות אלי בפרטי.

קורה שדוא"ל רגיל מגיע לתיבת ה-SPAM. קורה שאיני ליד מחשב במשך שעות ארוכות וקורה שסתם פספסתי הודעה שהגיעה לתיבת הדוא"ל שלי.

כל זה קורה בתדירות נמוכה. כל פנייה כזו תטופל ואם ניתן למצוא את ההודעה התגובה תפורסם. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מס בן-גביר סמוטריץ

  אני מבין בכלכלת המשפחה ו בניהול סיכונים .  אני מבין מעט, אם בכלל, בנושאי ביטחון. מעניין שב-12 ביולי 2023 פרסמתי פוסט בבלוג שלי על ניהול ס...