יום שני, 29 ביולי 2019

מענק עבודה (מס הכנסה שלילי)

בעקבות מקרים של משפחות ואנשים שאני מייעץ להם כלכלית, שלא מיצו את הזכות קבל את המענק הזה, החלטתי לשתף מידע בסיסי ביחס לנושא הזה בבלוג שלי.

צריך לזכור שמדובר באלפי שקלים לשנה שמקבלים מהמדינה. ברוב המקרים, אלה שזכאים לקבל אותו הם אנשים שמצבם הכלכלי אינו מהמשופרים ולאלפי שקלים יש עבורם משמעות רבה. 
גובה המענק עשוי להשתנות על פי הנתונים הספציפיים של כל מבקש.

הקוראים מוזמנים לקבל מידע מפורט באתר כל זכות.
באמצעות הקישור בשורה הקודמת תוכלו לדעת מה הם הקריטריונים לקבלת המענק ומה הם התהליכים, הפשוטים, להגשת תביעה כזו. 

באופן כללי, עשויים להיות זכאים למענק אנשים עובדים בני 23 ומעלה עם ילדים או אנשים עובדים מעל גיל 55 גם ללא ילדים. ההכנסה החודשית הממוצעת שלהם צריכה להיות בטווח של 2,080 ש"ח ל-6,957 ש"ח.

כשמדובר בהורים יחידים הם עשויים להיות זכאים למענק גם כשהכנסתם החודשית היא בטווח של 1,280 ש"ח ל-11,566 ש"ח. 

כלי נוסף הוא סימולטור אינטרנטי לחישוב מענק עבודה של רשות המיסים. 
הסימולטור נותן תשובה לשאלה האם מגיע או לא מגיע מענק הכנסה? בנוסף לכך מחשב את גובה המענק.
מצורף קישור לסימולטור:
סימולטור לחישוב מענק עבודה 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מס בן-גביר סמוטריץ

  אני מבין בכלכלת המשפחה ו בניהול סיכונים .  אני מבין מעט, אם בכלל, בנושאי ביטחון. מעניין שב-12 ביולי 2023 פרסמתי פוסט בבלוג שלי על ניהול ס...