יום שני, 7 ביוני 2021

ההרצאות שלי: ברידג' כראי החיים

 


 

בפוסט זה אתן יותר מידע על ההרצאה שלי "ברידג' כראי החיים".  

על יתר נושאי ההרצאות תוכלו לקרוא בפוסטים: 

נושאי ההרצאות שלי נכון לשנת 2020 

ההרצאה החדשה שלי: האם יהיו בנקים בעוד 20 שנים (שם זמני)?

 

להזמנת ההרצאה הזו או כל הרצאה אחרת: טלפון: 054-4480616. 

 

ברידג' כראי החיים

 

מה הם דפוסי הזוגיות שלכם בחיים? 
זוגיות מתמשכת? זוגיות מתחשבת? אין זוגיות? החלפה תדירה של בני/בנות זוג?
 
במי לתת אמון ובמי לא לתת אמון?
יש אנשים שראויים לאמון ויש כאלה שלא.
 
בדידות וחברה?
מי זקוק לפעילות שיש בה היבטים חברתיים? באיזה גיל זקוקים לזה יותר?
 
מהו אימון מוחי וכיצד הוא פועל? 
יש טכניקות לאימון מוחי. כיצד זה פועל?

מי היה יוהאן הויזינחה? כיצד הוא קשור למשחקים?
הויזינחה היה היסטוריון הולנדי חשוב. התנגד לשלטון הנאצי לאחר שכבשו את הולנד. היה במעצר בית במשך תקופה ארוכה במלחמת העולם השנייה.

האם אתם חוסכים מספיק לפנסיה? אם לא, מדוע?
רבים אינם חוסכים מספיק לפנסיה. הסיבה: "כשל העתיד".

דניאל כהנמן, עמוס טברסקי ז"ל, ריצ'רד ת'יילר כיצד הם קשורים, אם בכלל לברידג'?
שני חתני פרס נובל לכלכלה ואחד שלא קיבל אותו,  ביחד עם כהנמן, רק משום שנפטר לפני קבלת הפרס. 

מה גורם לנו להטיות בקבלת החלטות?
המונח "לנו" מתייחס למגוון רחב של מצבים ואנשים.

מהי תיאוריית גילוי האותות וכיצד היא קשורה לניהול סיכונים?
התיאוריה צמחה מניתוח קבלת החלטות בתנאי אי-וודאות של מפעילי מכ"ם במלחמת העולם השנייה. היא מיושמת במגוון רחב של תחומים אחרים.

כל השאלות האלה ושאלות רבות אחרות קשורות למשחק הברידג' והופכות אותו לסוג של ראי של החיים. על כל הנושאים האלה והקשר בינם לבין משחק הברידג' תוכלו לשמוע בהרצאה שלי.


 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מס בן-גביר סמוטריץ

  אני מבין בכלכלת המשפחה ו בניהול סיכונים .  אני מבין מעט, אם בכלל, בנושאי ביטחון. מעניין שב-12 ביולי 2023 פרסמתי פוסט בבלוג שלי על ניהול ס...