יום חמישי, 8 בדצמבר 2022

בנק דיסקונט: אשפי הפרסומות - שירות מחפיר

 


נטלי שדות היא המנהלת הנוכחית של סניף הלאום בירושלים. 

כשנכנסה לתפקידה כתבה ללקוחות הסניף, שאני ביניהם, שאפשר לפנות אליה באופן אישי בכל בעיה והיא תטפל. 

היום מסתבר שחז"ל צדקו כשאמרו "בין אמר לבין עשה יש ת"ק פרסה". 

בגלל תפקוד כושל של סניף בנק דיסקונט בשכונת בית הכרם נבלע אתמול (7.12.22) כרטיס האשראי שלי. 

עשו לי טובה, ואחרי המתנה ארוכה, הוציאו לי את הכרטיס מהמכונה ואמרו לי שעלי לפנות לסניף שלי להחיאת הכרטיס.  

ממש לא מתאים לי לחכות זמן רב ללא כרטיס אשראי שעובד.

פניתי מיד אתמול. פניתי גם היום ונזכרתי בח"כ לשעבר צ'רלי ביטון. 

ביטון, איש "הפנתרים השחורים" בצעירותו, דיבר בכנסת כשפניו לקיר ולא למליאה על מנת להגיד שאין עם מי לדבר. 

 

רשימת הפניות שלי לסניף

 

1. אתמול בין 17:30 ל-18:00 כמה פניות טלפוניות למספר הכללי של הסניף. אין תשובה

2. אתמול באמצעות דוא"ל פנייה לבנקאי בסניף. בינתיים אין תשובה

3. הבוקר בין 8:30 ל-9:00 כמה פניות טלפוניות למספר הכללי של הסניף. אין תשובה

 3. הבוקר משעה 9:00 עד שעה 9:15 פנייה למספר של בנקאי בסניף. תפריט ארוך ומייגע. אחריו המתנה של כרבע שעה ללא מענה.

4. פניתי למספר הטלפון האישי, שהגברת נטלי שדה ציינה במכתבה ללקוחות. הגעתי לאותו תפריט מייגע שציינתי בסעיף הקודם. אין בו אפשרות של פנייה למנהלת הסניף. 

5. ניסיתי ללא הצלחה לפתור את הבעיה באמצעות פנייה לנציג באפליקציית דיסקונט.

 6. נאלצתי לכתוב את הפוסט הזה, אולי מישהו בבנק דיסקונט יתייחס אלי.

 

סניף בית הכרם

 

יש לי היכרות מעמיקה עם מערכת הבנקאות הישראלית מזוויות שונות (לקוח, יועץ לכלכלת המשפחה, ייעוצים במחשוב לבנקים בארץ ובחו"ל, מלווה כלכלי בהתנדבות של ניצולי שואה ויוצאים בשאלה מהעולם החרדי, מיופה כח בחשבונות וכיו"ב). 

יש הבדל גדול ברמת התפקוד של סניפים של אותו בנק. כשעברתי טלטלה לפני כשנה, ביצעתי הרבה שינויים. שאלתי את עצמי האם להחליף גם סניף בנק? עברתי לגור בשכונת בית הכרם. תהיתי האם לא עדיף לעבור לסניף הנמצא מספר דקות של הליכה מביתי. 

אמנם, אני מגיע לסניף בנק שלי בתדירות של פעם בשנה בערך (מגיע יותר עם משפחות ויחידים, שאני מלווה כלכלית, על מנת להתמקח על תנאי ההלוואות שלהם), אבל למה להגיע למקום יחסית רחוק במכונית. 

עם הניסיון הרב שלי עם בנקים בארץ, הספיקה לי פגישה אחת בסניף על מנת להבין כמה גרוע הוא עובד. נשארתי בסניף הלאום.


חזרה לעבר "הישיר הראשון"


הייתי מראשוני המצטרפים ל"ישיר הראשון" של בנק לאומי כשהוקם.

חסכתי זמן של הגעה לסניף. קיבלתי הנחה בעמלות וקיבלתי שירות מעולה. 

מנהל הסניף באותם ימים, מר מוקי אפורי, כתב מכתב ללקוחות שאפשר לפנות אליו בכל בעיה וצירף את מספר הטלפון האמיתי שלו. 

באמת היה אפשר לפנות אליו באופן אישי. 

עברו כמה שנים והמודל הכלכלי של "הישיר הראשון" לא הצליח. התוצאה: שירות הרבה פחות טוב. 

הנקודה שבה קיבלתי החלטה לעזוב את הסניף ולעבור לבנק דיסקונט הייתה כשקיבלתי שירות גרוע בבעיה מהותית. 

ביקשתי מהפקידה את הטלפון של מנהל הסניף. התשובה שלה: "אני לא יכולה לתת לך את המספר שלו. אסור לי להגיד לך גם את השם שלו".

 

דיסקונט בעקבות "הישיר הראשון"?


גברת דנה מזור, שניהלה את סניף הלאום לפני גברת נטלי שדות, כן הייתה זמינה לפניות שלי. גם בטלפון הסלולרי ובדוא"ל. 

פעם אחת נדרשתי להשתמש בקשר הישיר, בגלל בעיה מהותית, שנבעה מתפקוד כושל של ארגון ממשלתי. סניף הלאום טיפל במהירות וביעילות בבקשה שלי. 

אי תוהה האם בנק דיסקונט עבור תהליך דומה לתהליך שעבר "הישיר הראשון" ואני צריך להתחיל לחשוב על החלפת בנק.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התנהלות כלכלית בזוגיות בפרק ב': חלק 2 - התנהלות כלכלית שוטפת

  בחלק הראשון של סדרת הפוסטים הצגתי סוגיות וקשיים בזוגיות בפרק ב' עם דגש על סוגיות כלכליות.  בפוסט זה אתמקד בהתנהלות כלכלית שוטפת, כלומ...