יום שבת, 8 באוגוסט 2020

כיצד להתנהל בזמן משבר כלכלי? -רקע

 

ימי משבר הקורונה או יותר מדויק Crisis הקורונה הם ימים קשים לרבים. בהיבט הכלכלי קיים קושי רב, שלא לומר Crisis, לאנשים ומשפחות רבים. 

האם 2022 תהיה טובה יותר מבחינה כלכלית? ייתכן. עד אז לא בטוח בכלל שהרע ביותר כבר מאחורינו. 

במצב הקשה הנוכחי אני מנסה לעזור לכאלה שמצבם גרוע ממצבי. מדובר בעיקר בהתנדבות שלי ב.ה.ל.ל ובמעט שאני עושה במסגרת התנדבות עם ניצולי שואה

באופן טבעי חלק גדול מההתנדבות ממוקד בהתנהלות כלכלית ובניהול סיכונים

במקביל ניתן לקבל ממני ייעוץ בכלכלת המשפחה. מי שמצבו הכלכלי טוב מספיק על מנת לשלם, משלם עבור ייעוץ כזה. 


דרך נוספת שלי לתרום היא באמצעות כתיבת פוסטים בבלוגים והרצאות. בזמן הריצה השבועית שלי הבוקר, חשבתי על דרך נוספת לתרום לאחרים המתקשים להתמודד עם המשבר הכלכלי.

אני אדם מבוגר ועתיר ניסיון. בין השאר עברתי גם Crisis כלכלי והתמודדתי איתו. 

אז מדוע לא לשתף את הניסיון האישי שלי עם קוראי הבלוג? סדרת הפוסטים תעסוק באותו Crisis ובניסיונות ההתמודדות שלי איתו.

יהיו כאלה שיוכלו ללמוד מהניסיון שלי ואולי להשתמש בו לצורך התווית ומימוש האופן בו הם יתמודדו עם משבר כלכלי אישי נוכחי בחייהם. 


בפוסט הבא אתאר את הרקע ל-Crisis הכלכלי שעברתי.

 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מס בן-גביר סמוטריץ

  אני מבין בכלכלת המשפחה ו בניהול סיכונים .  אני מבין מעט, אם בכלל, בנושאי ביטחון. מעניין שב-12 ביולי 2023 פרסמתי פוסט בבלוג שלי על ניהול ס...