יום שישי, 4 באוקטובר 2024

שירותים לרכב בדרכים

 


בבלוג זה תמצאו הרבה ביקורות קשות על חברות, עמותות וגופים ציבוריים, שנותנים שירות צרכני גרוע.  

אני מאמין שמי שמבקר גם צריך לפרגן למי שנותן שירות טוב. 

בבלוג זה תמצאו גם פוסטים המשבחים גופים או אנשים בארגונים שנתנו שירות טוב במיוחד


כל מי שנוהג במכונית עלול למצוא את עצמו בבעיה בדרכים שהוא אינו מסוגל לפתור בעצמו ולהזדקק לשירותי דרך. 

כמו רבים אחרים, אני עושה מנוי לשירותי דרך כחלק מביטוח הרכב. 

אני עושה את זה למרות שאני מבין שבמקרים רבים יותר משתלם כלכלית לוותר על מנוי כזה ולהזמין שירותי דרך בתשלום במידת הצורך. 

המחיר עלול להיות בקושי לאתר בזמן אמת גורם הנותן שירותי דרך ולקבל את הסיוע בזמן סביר.

 

אפשר גם להיעזר בשירותים של "ידידים" ללא תשלום.

הבוקר (4.10 ראש השנה) נזקקתי לסיוע כזה. 

הגעתי למכונית בשעה 6:30 בבוקר על מנת לסוע להליכה ברגל בהר איתן עם חברים. 

לא הצלחתי להתניע את המכונית. על פי הסימנים שהופיעו על המסך הקטן זיהיתי, שקרוב לוודאי, המצבר של המכונית סיים את חייו. 

בדקתי בבית האם יש לי קבלה על החלפת מצבר? לא הייתה קבלה כזאת. 

המכונית עלתה על הכביש בשנת 2018 ולכן היה ברור שהמצבר המקורי כבר עשה את שלו ונדרש להחליף אותו. 

התובנה הזו הייתה בשורה רעה ובשורה טובה. 

הרעה הייתה שלא אוכל להגיע להליכה ברגל ושקרוב לוודאי שאצטרך להמתין כמה שעות לאיש מטעם חברת "דרבים", שבחרתי בה מבין שני ספקי שירותי דרכים שחברת הביטוח בה ביטחתי את הרכב הציעה. 

הבשורה הטובה הייתה שהמכונית חונה קרוב לבית ולכן אוכל להמתין בבית.

בעבר כמנוי של "שגריר" היו לי שתי המתנות ארוכות פחות נעימות. 

האחת של שלוש שעות באזור תעשייה בלוד, בשעות הערב שבהן הכל סגור שם (בתי קפה, מסעדות וכיו"ב) והשנייה בה חיכיתי בתל אביב בשעות ערב מאוחרות והלילה המוקדמות יותר זמן מהשלוש שעות שחברת "שגריר" התחייבה להגיע. 


השירות שקיבלתי מחברת "דרכים"


קיבלתי שירות מצויין. הפקידה במרכז התמיכה הטלפוני ענתה אחרי זמן קצר. המענה היה ענייני ואדיב. כולל הסבר של מה יקרה אם יתברר שהתקלה אינה תקלת מצבר שסיים את חייו.

הובטח לי שיגיע אלי איש שירות בדרכים תוך ארבע שעות. 

בגלל החג וניסיוני בעבר בחברה אחרת, נערכתי להמתנה של חמש שעות. 

הטלפון מאיש שירות הדרכים הגיע תוך כשעה. הוא מסר לי שיגיע תוך רבע שעה ועמד בהבטחתו. 

הוא ביצע באופן מקצועי ומהיר את החלפת המצבר במצבר חדש שהביא איתו.

כל הכבוד ל"דרכים" על השירות הטוב שקיבלתי.


הערה בקשר לשירות של "ידידים"


אני שומע הרבה דברים טובים על השירות של "ידידים", שנעשה על ידי מתנדבים ללא תשלום, אבל גם לשירות החינמי הזה יש מגבלות.

הצלחתי להגיע ל"הר איתן" לקפה שאחרי ההליכה ברגל. אחד מחבריי להליכה מתנדב ב"ידידים". 

שאלתי אותו האם הייתי יכול להיעזר ב"ידידים" על מנת לפתור את הבעיה ש"דרכים" פתרה? 

התשובה שלו הייתה שלילית.

"ידידים" אינה פועלת בשבת ובחגים ו"ידידים" אינה מביאה מצברים להחלפה.


 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"פינוי בינוי": סיכונים וסיכויים של בעלי דירות

  לקיחת משכנתא גבוהה לעשרים שנה או יותר היא אחת ההחלטות הכלכליות המהותיות והמסוכנות ביותר  במהלך החיים הכלכליים של משפחה או של יחיד.  בזמן ...