יום רביעי, 7 באוגוסט 2019

כלכלת המשפחה במדינות עולם שלישי: ללא בנק וללא פנסיה




במסגרת הרצאות העשרה שאני מעביר בניתי הרצאה חדשה אותה כבר הרציתי בכמה מקומות. 
ההרצאה עוסקת בכלכלת המשפחה בעולם השלישי. 

כשאנשים מטיילים במדינות אחרות הם מתעניינים בטבע: הרים, אגמים, חופי ים, נהרות, מפלים, צמחים, בעלי חיים וכיו"ב.
הם מתעניינים בתרבות המקומית, בהיסטוריה המקומית, בערים ובכפרים ואולי גם בתושבים ובאורח חייהם.
יש כאלה המעוניינים גם בנופש או בקניות.

גם אני מתעניין בכל הדברים הללו, פרט לקניות.
אני מתעניין גם בדבר נוסף שרוב התיירים לא מתעניינים בו כיצד מנהלים את כלכלת המשפחה באותן מדינות.

כשמגיעים לגרמניה או קנדה, ארצות הברית או שבדיה, ניו זילנד או אנגליה, צרפת או נורווגיה זה לא שונה מהותית ממה שקורה בישראל. כשמגיעים למדינות עולם שלישי ההבדלים בינם ובינינו תהומיים. 

אני דולה כל פיסת מידע בנושא הזה מהמעטים שאני פוגש ומדברים אנגלית. 

את התוצאות אתם יכולים לראות במצגת. קישור: כלכלת המשפחה בעולם השלישי - ללא בנק וללא פנסיה.

תגובה 1:

  1. קראתי תגובה מקוונת של עיתונאית מבוססת קליפורניה מגלה כיצד היא מוצאת חבר (אהבה אמיתית) 3 חודשים לאחר שהחבר שלה לשעבר נפרד. אני שולח הודעת דוא"ל ליצירת קשר עם אותו ד"ר אודודואה מכיוון שיש לי כוונות עוצמתיות אלה שהדברים יעבדו עבורי, האמנתי בעדויות שהן הוכחות מהחיים האמיתיים. הבנתי שזה יהיה טוב לשתף כאן כיוון שאני יודע שזה יעורר גם אחרים.
    למזלי מספיק נתקלתי בדוא"ל של Dr.Oduduwa (dr.odduwaspellcaster@gmail. com) ליצירת קשר שנמצא בקטע של תגובה בבלוג. היום אני מעיד בשמחה ובאושר בלבי לשתף את המאמר הזה לעולמי ... זה אחד הרגע הכי משמח בחיי. ד"ר אדודואה הוא הכישוף האמיתי הגדול-אהבה, ארגן כישוף מטעמי כדי לשחזר את בעלי לשעבר בעזרת כישוף הקסם והכישוף שלו. בעבר ניסיתי ייעוץ איות של גלגל כישוף אחר לא עובד בשבילי, הם דורשים כסף, אבל Oduduwa זה כישוף אהבה בשבילי בלי לבקש ממני לשלם עבור שירותיו. זו תוצאה מיידית אמיתית ומדהימה.
    אני נשואה מעל 6 שנים וזה היה כל כך נורא כי בעלי ממש בוגד בי וחיפשתי גירושין, נפרדנו לפני ארבעה חודשים וחזרנו שוב אחרי כל כך הרבה התחננות עם מתנות אהבה נחמדות. אני כל כך אוהבת את הגבר של בעלי, לא יכולתי לעשות שום דבר כדי לפגוע בו או לגרום לו להרגיש יותר רע איתי .. פשוט רציתי שהוא יחזור שיבטוח בי לנצח. היום שנינו חיים באושר יחד לאחר שאודודואה השיק כישוף אהבה בשמי.
    אני משמח תודה ומודה לאיש הגדול הזה אודודווה. בהתחלה חששתי מספק, אבל אני מנסה את זה וזה יעבוד לטובתי. אני בטוח שזה יעבוד גם לך, 100% בטוח.
    צרו עימו קשר באמצעות תביעתו האישית (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)
    יש לו את הכוחות לפתור את בעיות היחסים הבאות:
    * לחשי אהבה Win-Back אהוב לשעבר
    איות קסם הצלחה וקידום
    * קסם מזל - כוכב עסקים
    * הגנה וחיים ארוכים,
    * רזולוציית קללה, הגדלת פין ושד.
    * טיהור רוחני, שריפת שומנים,
    * קסם פוריות - פירות של נשים,
    * מגילת גזרות, איות בוטיק ומחשבי משחק
    אותו מאמר שקראתי ברשת הציל את קשרי הנישואין שלי מגירושים, קראתי ויצרתי קשר בדוא"ל כדי לתקשר עם Dr.Oduduwa לקבלת עזרה באמצעות: (dr.oduduwaspellcaster@gmail. Com)

    השבמחק

מס בן-גביר סמוטריץ

  אני מבין בכלכלת המשפחה ו בניהול סיכונים .  אני מבין מעט, אם בכלל, בנושאי ביטחון. מעניין שב-12 ביולי 2023 פרסמתי פוסט בבלוג שלי על ניהול ס...