יום שבת, 17 בספטמבר 2022

לראשונה בארץ: עיריית ירושלים הקימה מועצה לחוסן כלכלי לגילאי 60 פלוס

 


ביוזמה של המחלקה לגיל השלישי באגף חברה בעיריית ירושלים הוקמה מועצה לחוסן כלכלי לגילאי 60 פלוס. זהו מיזם ראשון מסוגו בארץ. 

השקת המיזם התקיימה ב-13.9.22. המיזם מיועד לשפר את מצבם הכלכלי של אזרחים ותיקים בירושלים. 

כיועץ תיק לכלכלת המשפחה, אני יודע שאחד המפתחות המרכזיים בשיפור מצב כלכלי של משפחות ויחידים הוא התנהלותם הכלכלית. מפתח זה רלוונטי גם לאזרחים ותיקים.

 

קישורים לכתבות על המיזם

 

 

 
 

מועצה לחיזוק החוסן הכלכלי לבני הגיל השלישי: לראשונה בירושלים

 

הזווית האישית שלי

 

הצטרפתי לכמה עשרות אנשים טובים ובעלי נסיון וכישורים רלוונטיים, שהתנדבו להיות חברים במועצה. 

אני מקווה לתרום מניסיוני העשיר בתחומים כמו כלכלת משפחות ויחידים, ניהול סיכונים ומחשבים ומערכות מידע.  

זוהי רק התחלת הדרך. עדיין מוקדם להעריך האם היוזמה הזו תצליח ותשפר מהותית את מצבם הכלכלי של אזרחים ותיקים בירושלים. 

אני מקווה שהיא תצליח.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התנהלות כלכלית בזוגיות בפרק ב': חלק 1 - סוגיות כלכליות וסוגיות אחרות

מניסיוני האישי, כמי שמחפש בת זוג לפרק ב' אני יודע, שזוגיות בפרק ב' היא יותר מורכבת מזוגיות בגיל צעיר.  בגיל צעיר אנחנו יותר נאיבים ...