יום רביעי, 9 בספטמבר 2020

הרצאות בנושאים חדשים



בפוסט קודם שפרסמתי פירטתי את נושאי ההרצאות שאני מעביר
לאחרונה הרחבתי את תחומי ההרצאות שלי לשני תחומים חדשים. המעוניינים מוזמנים לפנות אלי.

הרצאות על ברידג'


כבר כעשר שנים אני מלמד ברידג'.
אבל רק לאחרונה הרציתי על ברידג'. יש הבדל בין ללמד כשמשחקים עם קלפים לבין הרצאה. נושא ההרצאה היה ברידג' כראי החיים
אפשר להזמין את ההרצאה המסוימת הזו ואפשר לבקש הרצאה על ברידג' מכל נקודת מבט שמעוניינים. 

הרצאות על ניהול משברים


בימים אלה אנחנו נמצאים במשבר או ליתר דיור ב-Crisis. משבר רפואי, משבר כלכלי וגם משברים אישיים מסוגים שונים.
מלכתחילה התייחסתי ברצינות למשבר ולא זלזלתי בו. בבלוג זה ובבלוג "Risk and Crisis" תוכלו לראות מספר רב של פוסטים על המשבר מזוויות ראייה שונות.  

אין שום ספק, שהזווית של ניהול סיכונים, תופסת בהם  מקום מרכזי. מסתבר שלא רק בהם: יש קשר הדוק בין ניהול סיכונים וניהול משברים.

אחד התוצרים של ההתייחסות הזו הן הרצאות על ניהול משברים. 
יש לי קורס או סדנה של כמה שעות שבניתי על הנושא, כולל תרגילים.
כמובן שבהסתמך על חלקים ממנו קל מאוד לבנות גם הרצאות העשרה על נושא זה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התנהלות כלכלית בזוגיות בפרק ב': חלק 1 - סוגיות כלכליות וסוגיות אחרות

מניסיוני האישי, כמי שמחפש בת זוג לפרק ב' אני יודע, שזוגיות בפרק ב' היא יותר מורכבת מזוגיות בגיל צעיר.  בגיל צעיר אנחנו יותר נאיבים ...