יום שלישי, 15 במרץ 2022

לרוץ למען מטרה טובה

 


ב-25 למרץ ארוץ שוב 10 קילומטר במרתון ירושלים. הפעם למען מטרה טובה בנוסף להנאה שלי. 

אני רץ בקבוצה של בית החולים לילדים "אלין". הילדים המאושפזים שם מאושפזים לפרקי זמן ארוכים. הם נזקקים למכשירים רפואיים ולטיפולים רפואיים, מתמשכים, שאינם יכולים להתבצע בביתם. 

בית החולים מהווה עבורם גם בית ומסגרת לימודים. 

לכל מי שרץ בקבוצה של בית החולים נפתח דף אינטרנטי לצורך התרמה. 

אני מצרף קישור לדף שלי: בית החולים אלין הדף של אבי רוזנטל

אם אתם תורמים דרך הדף שלי, אתם יכולים להיות בטוחים שכל הכסף מגיע לבית החולים ואף לא אגורה שחוקה לכיסי. 

מי שמעוניין מוזמן ללחוץ על הקישור ולתרום.


מה נותנת לי ריצה למרחקים ארוכים? 

 

1. הנאה

 אני רץ בטבע. כמעט תמיד לכיוון עמק לבן והמעיין של עין לבן. 

עכשיו זאת עונת הפריחה. יש מרבדי רקפות ומרבדי כלניות ושקדיות פורחות. הנוף מדהים ביופיו. 

לפעמים פוגשים איילים צעירים המסתובבים שם חופשי. יש הרבה ציפורים וגם פה ושם בעלי חיים אחרים. 

 

2. הקבלה בין התנהלות כלכלית לבין ריצה למרחקים ארוכים

בשני התחומים צריך לנהל את המשאבים בתבונה ולהשאיר משאבים גם להמשך הדרך.

לפרטים נוספים קראו: לרוץ למרחקים ארוכים

אפשר ללמוד מהריצה כיצד צריך להתנהל כלכלית. לא את הכל אבל כמה עקרונות מנחים.

 

3. שמירה על יכולת פיזית ועל בריאות טובה

קראו פוסט שלי בבלוג אחר על מחקר על פיו פעילות גופנית מקטינה את הסיכוי לחלות בדמנציה (קיהיון) ואלצהיימר.

 

4. מחשבות על מטלות יומיומיות עבודה וכתיבה

 

במהלך הריצה אני חושב על האופן שבו אני צריך לנהל אירועים קונקרטיים בחיי.

"התבשלו" בראשי רעיונות לכתבות, לפוסטים בבלוג ולשיעורים שאני מלמד

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הטיה קוגניטיבית: הטיית החוכמה לאחר מעשה

  כמו פוסטים קודמים גם פוסט זה עוסק בהטייה קוגניטיבית המפורטת בספרו של פרופ' דניאל כהנמן   ז"ל  "לחשוב מהר לחשוב לאט" , ג...