יום שישי, 4 בפברואר 2022

סדנת Ultimate Breakthrough 2022 : זווית הראייה שלי

 


בחמישה פוסטים תיארתי חמישה ימים של סדנת Ultimate Breakthrough 2022 של טוני רובינס. בסוף פוסט זה מובאים קישורים לפוסטים.  
בפוסט זה אתמקד באופן בו אני תופס את מה שקרה בסדנה. 

אופי והיקף הסדנה


הסדנה שודרה בשידור ישיר ב-Youtube וב-Facebook Live. רוב המשתתפים השתתפו בה ללא תשלום. אלה ששילמו נקראו VIP. אפשר היה לראות אותם במהלך הסדנה והם קיבלו בכל יום מפגש נוסף לשאלות. 
המפגשים, לכלל המשתתפים, ארכו כשלוש שעות כל אחד.  
בסדנה השתתפו כ-80 אלף אנשים מכל רחבי העולם!!! 


אימון ולא רק תיאוריה

 
הדיסיפלינה של אימון היא כזו שיש חשיבות רבה להתנסות מעשית ולתרגול. זוהי גם רוח הסדנה הזו. בין השאר, היינו צריכים לעשות תרגיל אחרי כל מפגש. בתרגיל התבקשנו לבחון כל אחד לגבי עצמו אספקט שהועלה באותו מפגש ולעלות עם התיאור, הניתוח והתובנות ל-Facebook Life  בתוך קבוצת הפייסבוק של האירוע.
במהלך כל מפגש היה תרגול ספורטיבי קצר מאוד הניתן להתבצע בישיבה בכיסא או ליד הכיסא על מנת להגדיל את האנרגיה שלנו.

מכירות אבל... לא רק


הסדנה הייתה מכירתית. זה לא פשע למכור באופן אפקטיבי, להיפך. הלוואי וגם אני הייתי יודע למכור באופן כל כך אפקטיבי.   
אנשי צוות שלו מכרו כל הזמן סדנה נוספת של טוני רובינס, שהיא בתשלום. 
מנחה צעירה ונאה התחילה כל מפגש וסיימה כל מפגש בכמה דקות של מכירות נלהבות.
 
בכל יום טוני רובינס הביא אורחים מרתקים בהקשר של הנושא של אותו יום.
למשל, המילארדרית הראשונה בהיסטוריה, שבנתה את עצמה ללא מקורות כספיים מהותיים. גם בעלה, מיליארדר בזכות עצמו, שהתחיל לא הון וללא ידע והבנה בתחום חדש אליו נכנס.  
 
כל אחד מהאורחים, שקיבלו במה לקדם את העסקים שלהם שיבח כמובן את טוני רובינס. חלקם הגדול הם גם חברים שלו כפי שהוא עצמו העיד.   

חלק ממשתתפי הסדנה הם אנשים שזו אינה הפעם הראשונה שהם בסדנה. 
טוני רובינס בחר לתת ביטוי לכמה סיפורים מרגשים של פריצות דרך יוצאות דופן של משתתפים, שציינו שזה בזכות מה שהם למדו אצלו. 
 
דוגמה לכך הוא בחור היספאני שכנער ברובע עוני בשיקגו אחיו נרצח לנגד עיניו ליד מפתן ביתם.
הבחור הידרדר לפשע והיה מספר שנים בבית סוהר. הוא ייחס את זה לאותו רצח.
לדבריו, בעקבות הקשר שלו עם רובינס למד לצאת מעולם הפשע, יצר קשר עם ילדיו והפך לאדם חיובי התורם לחברה.
שלא תטעו, אני מאמין לבחור שאכן זה קרה בהשפעת טוני רובינס.

האיש הוא אמיתי


במהלך הקריירה רבת העשורים שלי במחשבים פגשתי מספר רב של אנשי מכירות. רבים מכרו היטב. 
רבים מהם לא באמת הבינו את מוצרי התוכנה, החומרה והתקשורת שהם ניסו למכור. 
רבים מהם לא הבינו את הצרכים של הלקוחות, בוודאי לא את הצרכים של ארגונים בהם עבדתי או להם יעצתי.

רבים מהם הונעו על ידי ה-Quota שקבעה את גובה הבונוס השנתי או הרבעוני שלהם. הם לא היו אנשי Win-Win לארגון שלהם לעצמם וללקוח. ה-Win של הלקוח היה שולי או זניח.
כמובן לא כל אנשי המכירות היו כאלה. 

טוני רובינס שונה מהם. הוא אדם שנקודת המוצא שלו הייתה קשה וגרועה במיוחד ולמרות זאת הצליח. המסר שלו שעלה באופן חד ביום החמישי הוא: תן יותר ממה שאתה מצפה לקבל. 
השתכנעתי שיש לו מה לתת לאנשים על מנת לעזור להם לבנות את עצמם ולפרוץ קדימה. 
השתכנעתי שהוא עושה את זה לא רק בשביל להרוויח כסף. המטרה העקירית היא לתת ערך (Value) לאנשים.
האיש חושף את עצמו ואת כישלונותיו וקשייו בעבר. האיש לא הסס להביא את אשתו לדיאלוג על יחסיהם במסגרת היום שעסק במערכות יחסים. 
הוא תורם סכומים גבוהים לטובת קידום ילדים במקומות שהם לא מקבלים בדרך כלל הזדמנות לצמוח ולפרוץ. 

יש לו יכולת מוכחת וכריזמה כמאמן וכמנטור. אפשר ללמוד ממנו. 
 

האם אני לפני פריצת דרך חדשה שלי?

 
אינני חסיד שוטה של טוני רובינס ומעולם לא הייתי חסיד שוטה של מישהו אחר, אבל זה בוודאי לא צריך למנוע ממני ללמוד ממנו, כפי שזה לא מנע ממני ללמוד מאחרים.

קוראי הבלוג האישי שלי "הישורת האחרונה - לאו דזה וזקנים אחרים" יודעים שאני מתמודד עם משבר לא קל ויציאה לדרך חדשה. 
נראה לי שקיבלתי מהסדנה של טוני רובינס כמה כלים שיעזרו לי.

 

קישורים לפוסטים על הסדנה של טוני רובינס 

 
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התנהלות כלכלית בזוגיות בפרק ב': חלק 2 - התנהלות כלכלית שוטפת

  בחלק הראשון של סדרת הפוסטים הצגתי סוגיות וקשיים בזוגיות בפרק ב' עם דגש על סוגיות כלכליות.  בפוסט זה אתמקד בהתנהלות כלכלית שוטפת, כלומ...